بسیج دانش آموزی دبیرستان شاهد شهید صفری شهرستان اقلید

بسیج دانش آموزی دبیرستان شاهد شهید صفری شهرستان اقلید
آخرین نظرات
  • ۱۷ مرداد ۹۵، ۱۵:۰۴ - Nika# ‌‌‌‌
    لایک
نویسندگان

ای کاش خاک آنجا بودم .....

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ق.ظ

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۱
z.mokhtari

نظرات  (۱۲)

۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۴ katayoon dolatshahi
سلام علیکم من شمارو دنبال کردم شما هم منو دنبال کن
چو بشکفد ز لبت غنچه پاک دعا
تو را به فاطمه (س) سوگند التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعا 
سلام. خسته نباشید. وبلاگ خوبی دارید.
اگه دوست داشتید وبلاگ من رو هم ببینید و نظر بدید.
 دنبالت می کنم، دنبالم کن.
www.11018.blog.ir

عالیه
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۳۵ عبداله سعادت
❤●گاهی خیلی چیزارو داریم اما محو تماشای نداشته‌هامون میشیم.
❤●گاهی حالمون خوبه اما با نگرانی فردا خرابش می‌کنیم.
❤●گاهی میشه بخشید اما با انتقام ادامش میدیم.
❤●و گاهـــــی… گاهـــــی… گاهـــــی
❤●تمـــــام عمــــــر اشتباه میکنیم
❤● و نمیدونیم یا نمیخوایم بدونیم!
ای شهدا رهایم کنید تا اسیرتون بشم
پاسخ:
هر چی خدا بخواد همونه 
سلام
ممنون بابت حضور ...
۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۱۵ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا

سلام

خدا قوت


باافتخار دنبال شدید

پاسخ:
سلام 
خیلی ممنون
لایک
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۵ من انقلابی ام
سلام
هر سال این موقع راهیان نور بودم.

امسال خونه م. خیلی دلم گرفت
پاسخ:
انشاالله همین امسال هم قسمتتون بشه
سلام . سال نو ی شما هم مبارک . کدوم ابتکار .
کاش منم اونجا بودم خوش به حالشون
پاسخ:
انشاالله قسمتتون بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">