بسیج دانش آموزی دبیرستان شاهد شهید صفری شهرستان اقلید

بسیج دانش آموزی دبیرستان شاهد شهید صفری شهرستان اقلید
آخرین نظرات
  • ۱۷ مرداد ۹۵، ۱۵:۰۴ - Nika# ‌‌‌‌
    لایک
نویسندگان

۱۶ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

افسران - تحلیل گر آمریکایی: نامه‌ی رهبر ایران تلاش‌های دولتمردان و رسانه‌های غربی برای دروغ‌ پراکنی،‌ سرکوب و خونریزی را خنثی می‌کند

«کالب موپین» از جوانان و فعالان صلح‌طلب آمریکایی:
«درست مانند نامه اول که کمتر از یکسال پیش منتشر شد، رهبرعالی‌مقام ایران، جوانان غربی را به تفکر نقادانه دعوت می‌کنند. ایشان از ما می‌خواهند تا پرسش‌های جدی و کلیدی که رهبران ما مایل به شنیدن و پاسخ دادن به آنها نیستند را مطرح کنیم. وی به ما این توانایی و جسارت را می‌دهد تا از منطق و تفکرمان بهره بگیریم و از قفس‌ها و حصارهای روانی که رسانه‌های غربی به دور ما ایجاد کرده‌اند، فراتر رویم.
ایشان ما را دعوت می‌کنند تا راجع به مسائل مهم جهانی که به شدت بر همه انسان‌ها و سرنوشت‌ همه ما در سراسر جهان اثرگذارند، به صورت منتقدانه و با نکته‌سنجی اندیشه کنیم. من فکر می‌کنم که این عوامل سبب می‌شوند تا پیام رهبر ایران حرکت‌زا و الهام‌بخش باشد.
پیام مذکور می‌تواند تلاش‌های افراد و رسانه‌هایی که در صدد دروغ‌پراکنی به منظور تداوم بخشیدن به خونریزی و جنگ و نیز سرکوب هستند را تضعیف و حتی خنثی کند. نامه مذکور پیامی روشن و قوی دارد.» فارس

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۱
z.mokhtari

افسران - Day of Ashura & Arbaeen

افسران -  تا ابد رزمنده ایم پای ولی ..

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۷
z.mokhtari

بسم الله الرّحمن الرّحیم

به عموم جوانان در کشورهای غربی‌

حوادث تلخی که تروریسم کور در فرانسه رقم زد، بار دیگر مرا به گفتگو با شما جوانان برانگیخت. برای من تأسّف‌بار است که چنین رویدادهایی بستر سخن را بسازد، امّا واقعیّت این است که اگر مسائل دردناک، زمینه‌ای برای چاره‌اندیشی و محملی برای همفکری فراهم نکند، خسارت دوچندان خواهد شد. رنج هر انسانی در هر نقطه از جهان، به‌خودی‌خود برای همنوعان اندوه‌بار است. منظره‌ی کودکی که در برابر دیدگان عزیزانش جان میدهد، مادری که شادی خانواده‌اش به عزا مبدّل میشود، شوهری که پیکر بی‌جان همسرش را شتابان به سویی میبرد، و یا تماشاگری که نمیداند تا لحظاتی دیگر آخرین پرده‌ی نمایش زندگی را خواهد دید، مناظری نیست که عواطف و احساسات انسانی را برنینگیزد. هرکس که از محبّت و انسانیّت بهره‌ای برده باشد، از دیدن این صحنه‌ها متأثّر و متألّم میشود؛ چه در فرانسه رخ دهد، چه در فلسطین و عراق و لبنان و سوریه. قطعاً یک‌ونیم میلیارد مسلمان همین احساس را دارند و از عاملان و مسبّبان این فجایع، منزجر و بیزارند. امّا مسئله این است که رنجهای امروز اگر مایه‌ی ساختن فردایی بهتر و ایمن‌تر نشود، فقط به خاطره‌هایی تلخ و بی‌ثمر فرو خواهد کاست. من ایمان دارم که تنها شما جوانهایید که با درس گرفتن از ناملایمات امروز، قادر خواهید بود راه‌هایی نو برای ساخت آینده بیابید و سدّ بیراهه‌هایی شوید که غرب را به نقطه‌ی کنونی رسانده است.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۲
z.mokhtari

افسران - ◄ مَا شَاءَ اللَّهُ‏ لَا حَوْلَ‏ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّه

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۳
z.mokhtari

افسران - دوّمین نامه رهبر معظّم انقلاب به عموم جوانان در کشورهای غربی

ایشان در این نامه حوادث تلخ تروریستی فرانسه را زمینه‌ای برای همفکری خواندند و با بر شمردن نمونه‌های دردناکی از «آثار تروریسم مورد حمایت برخی قدرتهای بزرگ در دنیای اسلام، پشتیبانی از تروریسم دولتی اسرائیل و لشکرکشی‌های خسارت‌آفرین سالهای اخیر به دنیای اسلام»، خطاب به جوانان خاطرنشان کردند: من از شما جوانان میخواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی و استفاده از تجربه‌های ناگوار، بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۳
z.mokhtari

افسران - گزینه روی میز

۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۹
z.mokhtari
من همین‌جا مناسب میدانم و لازم میدانم به‌مناسبت یاد از آن اجتماع عظیم، از دولت عراق، ملّت عراق، عشایر عراق که در این آزمون بسیار مهم فداکاری کردند، خدمت کردند، کَرم و بزرگواری نشان دادند، تشکّر کنم. حادثه‌ی عجیبی بود حادثه‌ی امسالِ اربعین کربلا. این راه را دشمنان اسلام و دشمنان اهل‌بیت به خیال خود مسدود کرده بودند. ببینید چه حرکت عظیمی اتّفاق افتاد! وقتی حتّی جسمها در کنار هم قرار میگیرد، این‌جور انعکاس پیدا میکند.
رهبر انقلاب ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
مجموعه پوستر تشکر رهبر انقلاب از ملت و عشایر و دولت عراق
www.ammarname.ir/nod
۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۴
z.mokhtari