بسیج دانش آموزی دبیرستان شاهد شهید صفری شهرستان اقلید

بسیج دانش آموزی دبیرستان شاهد شهید صفری شهرستان اقلید
آخرین نظرات
  • ۱۷ مرداد ۹۵، ۱۵:۰۴ - Nika# ‌‌‌‌
    لایک
نویسندگان

آقا بیا

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ب.ظ

افسران - آقا بیا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۱
z.mokhtari

نظرات  (۴)

۰۱ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۴۷ من انقلابی ام
دارد بهار میرسد اما بدون تو
دارد بهار میشود آقا بدون تو

بار دگر بهار و هیاهوی تازگی
بار دگر شکفتن گل ها بدون تو

سال گذشته لحظه ی تحویل سال نو
گفتم چه سود شادی دنیا بدون تو

می بارم از فراق تو اما گذشته است
یک سال از آن قضیه و حالا بدون تو -

عمرم تباه میشود این گوشه از غمت
بر این حیات غم زده مرگا بدون تو

باید دمی به حال دل من نظر کنی
حالی نمانده سینه ی من را بدون تو

حالم خراب میشود اینجا بدون عشق
حالم خراب میشود اینجا بدون تو...

سال نو مبارک باد
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــن...
چه جالب
دقت نکرده بودم.
ان شاءالله که بیایند.
پاسخ:
انشاالله
الهم عجل لولیک الفرج 
پاسخ:
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">