بسیج دانش آموزی دبیرستان شاهد شهید صفری شهرستان اقلید

بسیج دانش آموزی دبیرستان شاهد شهید صفری شهرستان اقلید
آخرین نظرات
  • ۱۷ مرداد ۹۵، ۱۵:۰۴ - Nika# ‌‌‌‌
    لایک
نویسندگان

بخند تا دنیا به روت بخنده

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹ ب.ظ

افسران - بخند تا دنیا به روت بخنده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۷
z.mokhtari

نظرات  (۲)

مترسک به گندم گفت : من برای ترساندن افریدن
ولی من تشنه عشق پرنده ای شدم
که سهمش از من گرسنگی بود ........
من اینجا حالم خوب هست
اگر بگذارند
من اینجا ارامم
اگر بگذارند
هوای اینجا خوب هست
اگر بگذارند
من اینجا دور هستم از اونجا
خیلی خوشحالم
چون میگذارند که دور باشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">